Οι ειδήσεις σε εικόνες

Μιλάμε με τα μάτια!

ΚΑΙΡΟΣ

ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ

Ποιον προτιμάτε για Δήμαρχο της Ρόδου;

ΕΥΡΩΠΗ ΣΗΜΕΡΑ

Τι είναι η αιγιαλίτιδα ζώνη - Ποιες αλλαγές φέρνει η επέκταση στα 12 ναυτικά μίλια

Τι είναι η αιγιαλίτιδα ζώνη - Ποιες αλλαγές φέρνει η επέκταση στα 12 ναυτικά μίλια

Νέες αναταράξεις έχει προκαλέσει η ανακοίνωση του πρώην υπουργού Εξωτερικών για επέκταση της...

Ράικου: Δεχόμουν αφόρητες πολιτικές πιέσεις για να ασκήσω διώξεις

Ράικου: Δεχόμουν αφόρητες πολιτικές πιέσεις για να ασκήσω διώξεις

Σε βαρύτατους υπαινιγμούς για παρεμβάσεις στο έργο της δικαιοσύνης προχωρούν κύκλοι προσκείμενοι...

Επέκταση αιγιαλίτιδας ζώνης εξήγγειλε ο Κοτζιάς - Αντιδρά η αντιπολίτευση

Επέκταση αιγιαλίτιδας ζώνης εξήγγειλε ο Κοτζιάς - Αντιδρά η αντιπολίτευση

Απερχόμενος από το υπουργείο Εξωτερικών, ο Νίκος Κοτζιάς προανήγγειλε την επέκταση της...

Τσίπρας: «Η Κομισιόν ενέκρινε τον ελληνικό προϋπολογισμό χωρίς περικοπές στις συντάξεις»

Τσίπρας: «Η Κομισιόν ενέκρινε τον ελληνικό προϋπολογισμό χωρίς περικοπές στις συντάξεις»

Η Κομισιόν ενέκρινε τον ελληνικό προϋπολογισμό χωρίς περικοπές στις συντάξεις, γνωστοποίησε ο...

Η Ελλάδα δεύτερη χώρα στην Ευρώπη σε εθισμό στο διαδίκτυο

Η Ελλάδα δεύτερη χώρα στην Ευρώπη σε εθισμό στο διαδίκτυο

Αν και βρισκόμαστε σε μια εποχή ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων και στη ζωή των πολιτών έχουν...

Δήμος Ρόδου και Πανεπιστήμιο Αγαίου πολλαπλασίασαν τις κοινές δράσεις τους. Με τη νέα πρύτανη Χρυσή Βιτσιλάκη συναντήθηκε ο Δήμαρχος

Δήμος Ρόδου και Πανεπιστήμιο Αγαίου πολλαπλασίασαν τις κοινές δράσεις τους. Με τη νέα πρύτανη Χρυσή Βιτσιλάκη συναντήθηκε ο Δήμαρχος

Με το Δήμαρχο Ρόδου Φώτη Χατζηδιάκο συναντήθηκε η νέα πρύτανης του πανεπιστημίου Αιγαίου...

Η Ρόδος πρωτοπορεί και θέτει τις βάσεις kai στην συνοικιακή κομποστοποίηση σε αστικό περιβάλλον

Η Ρόδος πρωτοπορεί και θέτει τις βάσεις kai στην συνοικιακή κομποστοποίηση σε αστικό περιβάλλον

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 19 Οκτωβρίου η 2η Τεχνική συνάντηση του...

Από τη Ρόδο ξεκίνησε πανελλαδικά η πιστοποίηση φορέων και επιχειρήσεων για την τουριστική αγορά της Κίνας

Από τη Ρόδο ξεκίνησε πανελλαδικά η πιστοποίηση φορέων και επιχειρήσεων για την τουριστική αγορά της Κίνας

Από τη Ρόδο, με πρωτοβουλία του Δήμου Ρόδου και του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων, ξεκίνησε η...

Ο ΓΑΟ ΤΚD Κολοσσός σε Διεθνές πρωτάθλημα!

Ο ΓΑΟ ΤΚD Κολοσσός σε Διεθνές πρωτάθλημα!

Με τον αθλητή Μανώλη Χριστοδούλου στα -41kg cadet, θα λάβει μέρος ο Γ.Α.Ο. ΤΑΕ ΚWON DO ΚΟΛΟΣΣΟΣ...

Γεροβασίλη : Δεν μπορεί να φταίει η πολιτική ηγεσία γιατί το ΑΤ Ομονοίας δεν αμύνθηκε

Γεροβασίλη : Δεν μπορεί να φταίει η πολιτική ηγεσία γιατί το ΑΤ Ομονοίας δεν αμύνθηκε

«Η δουλειά της αστυνομίας είναι να αυτοπροστατευθεί. Το κάθε ΑΤ είναι υποχρεωμένο να αυτοσχεδιάζει...

  • Τι είναι η αιγιαλίτιδα ζώνη - Ποιες αλλαγές φέρνει η επέκταση στα 12 ναυτικά μίλια

    Τι είναι η αιγιαλίτιδα ζώνη - Ποιες αλλαγές φέρνει η επέκταση στα 12 ναυτικά μίλια

    Κυριακή, 21 Οκτωβρίου 2018 05:31
  • Ράικου: Δεχόμουν αφόρητες πολιτικές πιέσεις για να ασκήσω διώξεις

    Ράικου: Δεχόμουν αφόρητες πολιτικές πιέσεις για να ασκήσω διώξεις

    Κυριακή, 21 Οκτωβρίου 2018 03:23
  • Επέκταση αιγιαλίτιδας ζώνης εξήγγειλε ο Κοτζιάς - Αντιδρά η αντιπολίτευση

    Επέκταση αιγιαλίτιδας ζώνης εξήγγειλε ο Κοτζιάς - Αντιδρά η αντιπολίτευση

    Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2018 15:41
  • Τσίπρας: «Η Κομισιόν ενέκρινε τον ελληνικό προϋπολογισμό χωρίς περικοπές στις συντάξεις»

    Τσίπρας: «Η Κομισιόν ενέκρινε τον ελληνικό προϋπολογισμό χωρίς περικοπές στις συντάξεις»

    Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2018 15:08
  • Η Ελλάδα δεύτερη χώρα στην Ευρώπη σε εθισμό στο διαδίκτυο

    Η Ελλάδα δεύτερη χώρα στην Ευρώπη σε εθισμό στο διαδίκτυο

    Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2018 15:06
  • Δήμος Ρόδου και Πανεπιστήμιο Αγαίου πολλαπλασίασαν τις κοινές δράσεις τους. Με τη νέα πρύτανη Χρυσή Βιτσιλάκη συναντήθηκε ο Δήμαρχος

    Δήμος Ρόδου και Πανεπιστήμιο Αγαίου πολλαπλασίασαν τις κοινές δράσεις τους. Με τη νέα πρύτανη...

    Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2018 14:51
  • Η Ρόδος πρωτοπορεί και θέτει τις βάσεις kai στην συνοικιακή κομποστοποίηση σε αστικό περιβάλλον

    Η Ρόδος πρωτοπορεί και θέτει τις βάσεις kai στην συνοικιακή κομποστοποίηση σε αστικό περιβάλλον

    Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2018 14:35
  • Από τη Ρόδο ξεκίνησε πανελλαδικά η πιστοποίηση φορέων και επιχειρήσεων για την τουριστική αγορά της Κίνας

    Από τη Ρόδο ξεκίνησε πανελλαδικά η πιστοποίηση φορέων και επιχειρήσεων για την τουριστική αγορά...

    Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2018 14:31
  • Ο ΓΑΟ ΤΚD Κολοσσός σε Διεθνές πρωτάθλημα!

    Ο ΓΑΟ ΤΚD Κολοσσός σε Διεθνές πρωτάθλημα!

    Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2018 14:14
  • Γεροβασίλη : Δεν μπορεί να φταίει η πολιτική ηγεσία γιατί το ΑΤ Ομονοίας δεν αμύνθηκε

    Γεροβασίλη : Δεν μπορεί να φταίει η πολιτική ηγεσία γιατί το ΑΤ Ομονοίας δεν αμύνθηκε

    Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2018 11:24
Petaladika

ΣΚΕΨΕΙΣ

Μίγμα μάρκετινγκ και Business Coaching, μια δημιουργική σχέση

Marketing Plan Mantikos 250618Το μίγμα μάρκετινγκ (θα αναφέρεται ως μίγμα) είναι ιδιαίτερα σημαντικό για κάθε εταιρία. Το βασικό μίγμα αποτελείται από τέσσερις παράγοντες.|Γράφει ο Μαντικός Β. Μιχαήλ, σμήναρχος ε.α - Coach|

Το Προϊόν, την Τιμή, το Σημείο Διάθεσης- Πώλησης και την Προώθηση. Σημειώνεται ότι η λέξη «προϊόν» στο μάρκετινγκ γίνεται αντιληπτή ως γενικός όρος και αναφέρεται είτε στο προϊόν, είτε στην υπηρεσία, είτε στην ιδέα, είτε σε συνδυασμό αυτών. Στην εκτεταμένη του μορφή το  μίγμα περιλαμβάνει την Συσκευασία, την Τοποθέτηση και τους Ανθρώπους (με βάση τις ιδιότητες τους). Αποτελεί επίσης ιδιαίτερο κεφάλαιο στο επιχειρηματικό πλάνο η στρατηγική μάρκετινγκ που θα ακολουθηθεί από την εταιρία. Είναι εμφανές ότι η επιλογή του σωστού μίγματος είναι καθοριστικό για την ανάπτυξη της εταιρίας. Είναι επίσης ορατό ότι είναι και μια διαδικασία ιδιαίτερα δυναμική. Δηλαδή, η αποτελεσματικότητα του εφαρμοζόμενου μίγματος αλλάζει με την πάροδο του χρόνου αφού, επηρεάζεται από αρκετούς παράγοντες. Mantikos Michalis Embolimo 250618Δημιουργείται έτσι η ανάγκη συνεχούς αξιολόγησης του μίγματος σε τακτά χρονικά διαστήματα με ενδεχόμενη επακόλουθη αναπροσαρμογή των παραγόντων που το αποτελούν και το διαμορφώνουν. Το άρθρο αυτό επιχειρεί να διευκολύνει την εργασία αξιολόγησης του μίγματος, με την βοήθεια ερωτηματολογίου, στο οποίο καλείται να απαντήσει ο επιχειρηματίας ή ο εν δυνάμει επιχειρηματίας, προκειμένου να εξετάσει την πληρότητα του μίγματος που εφαρμόζει. Αξίζει να σημειωθεί ότι, ο καθορισμός του μίγματος δεν είναι χρήσιμος μόνο σε κάποια υπάρχουσα επιχείρηση αλλά και σε περιπτώσεις σχεδιασμού νέας επιχείρησης ή δραστηριότητας. Τα στοιχεία που ελέγχονται είναι τα στοιχεία του βασικού μίγματος όπως αυτό αναφέρθηκε παραπάνω και η απάντηση σε κάθε ερώτηση γίνεται με ΝΑΙ ή ΟΧΙ. Οι ερωτήσεις, οι οποίες μπορούν να εμπλουτισθούν ανάλογα με τη μορφή της επιχείρησης, έχουν διαμορφωθεί και συνταχθεί σύμφωνα με τους κανόνες που ακολουθούνται στο Business Coaching και είναι οι ακόλουθες:

  1. 1. Γνωρίζω τι προϊόντα είναι απαραίτητα στο τμήμα της αγοράς που απευθύνομαι
  2. 2. Γνωρίζω τι ανάγκες καλύπτουν τα προϊόντα
  3. 3. Γνωρίζω πότε και που είναι χρήσιμα τα προϊόντα
  4. 4. Γνωρίζω με ποιο τρόπο καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών τα προϊόντα
  5. 5. Γνωρίζω την αξία που προσφέρουν τα προϊόντα στους πελάτες
  6. 6. Γνωρίζω σε ποιο τμήμα της αγοράς απευθύνομαι
  7. 7. Έχω καθορίσει την τιμή πώλησης των προϊόντων λαμβάνοντας υπόψη το σύνολο των παραγόντων που την επηρεάζουν (κοστολόγηση)
  8. 8. Έχω καθορίσει το χρονικό διάστημα στο οποίο η τιμή θα είναι αποδεκτή από τους πελάτες
  9. 9. Γνωρίζω γιατί η τιμή πώλησης είναι η ενδεικνυόμενη
  10. 10. Γνωρίζω πως μπορεί να μεταβληθεί η τιμή των προϊόντων με την πάροδο του χρόνου
  11. 11. Γνωρίζω το μέγεθος των πωλήσεων και το περιθώριο κέρδους που δημιουργείται
  12. 12. Έχω καθορίσει διαφορετικές τιμές για διαφορετικά τμήματα της ομάδας στόχου με συγκεκριμένα κριτήρια (π.χ τρόπος πληρωμής, ποσότητα, μεταφορικά ή ό,τι άλλο )
  13. 13. Έχω καθορίσει πως θα διατίθενται τα προϊόντα
  14. 14. Γνωρίζω τους λόγους επιλογής των καναλιών διάθεσης που χρησιμοποιώ και τους αξιολογώ
  15. 15. Γνωρίζω πότε και γιατί οι πελάτες επιλέγουν διαφορετικά κανάλια διάθεσης
  16. 16. Γνωρίζω πως να δημιουργήσω τα κατάλληλα κανάλια διάθεσης ή πως μπορώ να ενταχθώ σε ήδη υπάρχοντα και να τα αξιοποιήσω στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους
  17. 17. Γνωρίζω τη σχέση κόστος/ όφελος των καναλιών διάθεσης που επιλέγω
  18. 18. Γνωρίζω ποια κανάλια διανομής επιλέγουν τα διαφορετικά τμήματα πελατών στόχων
  19. 19. Γνωρίζω ποιοι τύποι προώθησης χρησιμοποιούνται στην αγορά
  20. 20. Γνωρίζω τους λόγους για τους οποίους επιλέγονται οι τύποι προώθησης κατά περίπτωση και τους αξιοποιώ ανάλογα
  21. 21. Έχω καθορίσει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα προώθησης (παρουσίαση, κύκλο ζωής προϊόντων κλπ)
  22. 22. Έχω καθορίσει τον τρόπο που θα εφαρμοστεί η προώθηση
  23. 23. Γνωρίζω τη σχέση κόστος/ όφελος της μεθόδου προώθησης που έχω επιλέξει
  24. 24. Έχω καθορίσει διάφορες μορφές προώθησης ανάλογα με τα τμήματα πελατών στόχων

Αφού έχετε απαντήσει σε όλες τις παραπάνω ερωτήσεις, αθροίστε τα ΝΑΙ και τα ΌΧΙ. Όσο περισσότερα ΟΧΙ έχετε σημειώσει, τόσο το μίγμα μαρκετινγκ σας είναι ελλιπές και ως εκ τούτου θα πρέπει να το αναδιαμορφώσετε κατάλληλα. Φυσικά, όποια και εάν είναι το αποτέλεσμα δεν πρέπει να σας αποθαρρύνει. Υπάρχουν λύσεις, αρκεί να είστε ή να γίνεται δεκτικοί στις αλλαγές. Μπορείτε λοιπόν μετά από τη διερεύνηση να εφαρμόσετέ μοντέλα και τεχνικές του Business Coaching. Η εφαρμογή της διαδικασίας επιτυγχάνει να ταιριάξει στην επιχείρηση, σύμφωνα με  τις αξίες και την κουλτούρα σας, λύσεις που εσείς θα έχετε επιλέξει και αυτοδεσμευτεί ότι θα υλοποιήσετε με τη βοήθεια του/της coach. Με την διαδικασία του Business Coaching θα επιτύχετε εξαιρετικά αποτελέσματα στη διαχείριση των αλλαγών και στη βελτίωση της επιχειρηματικής- λειτουργικά και οργανωτικά-  απόδοσης.

Marketing Plan Mantikos 250618

Προϋπόθεση για την επιτυχή έκβαση της προσπάθειας είναι η αντίληψη της ανάγκης για αλλαγή από τον επιχειρηματία. Εάν υπάρχει η αίσθηση του «παντογνώστη» , τότε το μίγμα παραμένει αδρανές και ευπρόσβλητο με επακόλουθο την μείωση των πωλήσεων. Το γεγονός δε της μείωσης των πωλήσεων ερμηνεύεται λανθασμένα από τον υπόψη επιχειρηματία επιρρίπτοντας τις ευθύνες στους «άλλους»

Εύκολα λοιπόν γίνεται κατανοητή η διαφορά εφαρμογής ενός ανεπαρκούς μίγματος σε σχέση με ένα αξιόπιστο και ενημερωμένο που οδηγεί στην κερδοφορία.

Η επιλογή είναι δική σας.

Sexshop-Mats-Mouts

Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Antikeimena Dromos Stathmefsi 090818

Καθημερινά υπάρχει παντού ο κίνδυνος, για κάποιον που καίγεται, ή για κάποιον άλλον που πρέπει να μεταβεί επείγον σε κάποιο νοσοκομείο…. Τόσο απλά ένας συμπολίτης μας τοποθετεί τα ντεκόρ του καταστήματός του καταμεσής του δρόμου, καταλαμβάνοντας χώρους στάθμευσης γιατί έτσι του αρέσει, ενώ την ίδια στιγμή κάποιοι άλλοι οδηγοί παρκάρουν επίσης κατά μεσοίς των οδών… πάντα για 5 λεπτά μόνο!!!! Τελικά θα μάθουμε; Έχουμε παιδεία;;;  Τροχαία έχουμε;;; μια εικόνα από ένα μικρό αίτιο, το οποίο όμως μπορεί να προκαλέσει ένα μεγάλο έγκλημα! Αρχές υπάρχουν;;;;!

..

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ